Privacy Policy Adatvédelmi Irányelvek

ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT
Utolsó frissítés: 2024. augusztus 5.
Ez az adatvédelmi szabályzat (a továbbiakban: „Adatvédelmi Szabályzat”) a Banner („Banner”, „mi”, „minket” és „minket”) gyakorlatát ismerteti az Öntől vagy Önről gyűjtött Személyes Adatokkal kapcsolatban, amikor Ön weboldalainkat vagy szolgáltatásainkat (együttesen: a „Szolgáltatások”) használja.
MILYEN INFORMÁCIÓKAT GYŰJTÜNK?
AZ ÖN ÁLTAL MEGADOTT SZEMÉLYES ADATOK:
Az Ön által a következő módokon megadott Személyes Adatokat gyűjtjük:
A Szolgáltatások elérése vagy használata;
Az Ön velünk folytatott elektronikus kommunikációja, például amikor a Szolgáltatásokkal kapcsolatban érdeklődik, beleértve a weboldalunkon keresztül elérhető árukat és egyéb termékeket;
Hírleveleinkre vagy frissítéseinkre való feliratkozása;
A Szolgáltatásokon keresztül elérhető tagsági ajánlatokra való regisztrációja; és
Az Ön velünk folytatott offline kommunikációja, például személyes kommunikáció.
Az Ön által közvetlenül nekünk megadott Személyes Adatok többek között a következő típusú információkat tartalmazhatják:
Fiókadatok: Amikor fiókot hoz létre nálunk, a fiókjához kapcsolódó információkat gyűjtjük, beleértve – amennyiben alkalmazható – a nevét, elérhetőségeit, fiókadatait, bankkártya-adatait és tranzakcióelőzményeit.
Vásárlási/Regisztrációs adatok: Amikor a Szolgáltatásokon keresztül vásárol vagy próbál vásárolni, összegyűjtjük a nevét, e-mail címét, szállítási címét és telefonszámát.
Pénzügyi adatok: Amikor a Szolgáltatásokon keresztül vásárol, a fizetés feldolgozásához igénybe vett szállítók összegyűjthetik azokat a fizetési információkat, amelyeket az ilyen vásárlás során meg kell adnia, valamint bizonyos kormányzati azonosító információkat csalás céljából és az alkalmazandó törvények által megengedett egyéb célokra.
Tranzakcióadatok: Amikor a Szolgáltatásokon keresztül vásárol, információkat gyűjtünk a tranzakcióról, például a vásárlás összegéről, a vásárolt termékről és a vásárlás dátumáról.
Kommunikáció: Amikor kommunikál velünk, összegyűjtjük a nevét, elérhetőségeit és az Ön által küldött üzenetek tartalmát. Nem köteles semmilyen információt megadni nekünk, de előfordulhat, hogy a Szolgáltatások egyes funkciói nem lesznek elérhetőek az Ön számára, hacsak nem ad meg bizonyos információkat.
A SZOLGÁLTATÁSOK HASZNÁLATA SORÁN AUTOMATIKUSAN MEGADOTT SZEMÉLYES ADATOK:
Mi vagy bizonyos beszállítóink a következő Személyes Adatokat gyűjthetik, amelyeket Ön automatikusan megad, amikor a Szolgáltatásokat használja vagy azokkal kapcsolatba lép:
Naplóadatok: Gyűjthetünk olyan információkat, amelyeket böngészője vagy eszköze automatikusan küld nekünk, amikor Ön a Szolgáltatásokkal kapcsolatba lép, például az Ön IP-címét, böngészőjének típusát és beállításait, valamint a Szolgáltatásokkal való interakció dátumát és időpontját. Bizonyos beszállítóink ezeket az információkat a nevünkben gyűjthetik.
Használati adatok: Gyűjthetünk információkat arról, hogyan használja a Szolgáltatásokat, például a használat gyakoriságáról, a megtekintett vagy használt tartalmak típusáról, a végrehajtott műveletekről és a Szolgáltatásokban való navigálás módjáról. Bizonyos beszállítóink ezeket az információkat a nevünkben gyűjthetik.
Eszközadatok: Gyűjthetünk információkat az Ön által a Szolgáltatásokkal való interakcióhoz használt eszközről, például az eszköz nevét, az eszköz egyedi azonosítóit (pl. IDFA vagy Android ID) és az operációs rendszerét. Bizonyos beszállítóink a mi nevünkben gyűjthetik ezeket az információkat.

Helyszínadatok: Gyűjthetünk információkat az Ön általános helyéről, amelyeket az Ön IP-címéből következtetünk ki. Bizonyos beszállítóink a mi nevünkben gyűjthetik ezeket az információkat.

Sütik, egyéb nyomkövetési technológiák és elemzés: Mi és az online analitikai termékeket biztosító beszállítóink sütiket, átlátszó GIF-eket, pixelcímkéket és egyéb nyomkövetési technológiákat használhatnak a Szolgáltatásokkal való interakcióiról, valamint a Szolgáltatások eléréséhez használt számítógépekről és eszközökről (beleértve a mobileszközöket is) szóló információk gyűjtésére. Ezek a technológiák segítenek megérteni a felhasználói viselkedést, személyre szabni a beállításokat, kutatásokat és elemzéseket végezni, valamint fejleszteni a Szolgáltatásokat. Ezekkel a technológiákkal például mi vagy beszállítóink képesek lehetünk a Szolgáltatásokat az Ön igényeihez szabni, jelszóval védett területeken menteni a jelszavát, nyomon követni a meglátogatott oldalakat, segíteni a tartalom kezelésében, és statisztikákat összeállítani a Szolgáltatások használatáról. Mi vagy beszállítóink bizonyos technológiákat használhatunk az Önnek és más felhasználóknak küldött e-mailekben is, hogy nyomon kövessük az e-mailekre adott válaszok arányát, azonosítsuk, hogy mikor tekintik meg e-mailjeinket, és nyomon kövessük, hogy továbbítják-e azokat.
Elfogadhatja vagy elutasíthatja a sütiket. A legtöbb webböngésző automatikusan elfogadja a sütiket, de a böngészője lehetővé teheti a böngésző beállításainak módosítását a sütik elutasításához, ha úgy kívánja. Ha letiltja a sütiket, előfordulhat, hogy nem tudja teljes mértékben kihasználni a Szolgáltatásokat, mert előfordulhat, hogy a Szolgáltatások nem működnek megfelelően. Itt kezelheti a weboldalra vonatkozó hozzájárulását.

HARMADIK FÉLTŐL KAPOTT SZEMÉLYES ADATOK:
Személyes adatokat akkor is gyűjthetünk, ha azokat az általunk a Szolgáltatások nyújtásával kapcsolatban igénybe vett szállítók bocsátják rendelkezésünkre. Az Ön által a Szolgáltatások használata vagy az azokkal való interakció során közvetlenül vagy automatikusan megadott Személyes adatokat kombinálhatjuk az ilyen harmadik felektől szerzett Személyes adatokkal.
HOGYAN FELHASZNÁLJUK A SZEMÉLYES ADATOKAT?
A Személyes adatokat a következő célokra használjuk fel:
A Szolgáltatások nyújtása, karbantartása, fejlesztése és bővítése;
Az Önnel való kommunikáció, a Szolgáltatásokkal kapcsolatos frissítések és egyéb információk biztosítása, az Ön által kért információk biztosítása, a megjegyzésekre és kérdésekre való válaszadás, valamint egyéb támogatás nyújtása;
A Szolgáltatások használatának megértése és elemzése, valamint új termékek, szolgáltatások és funkciók fejlesztése;
A csalások kivizsgálása és megelőzése, valamint az esetlegesen felmerülő bizalmi és biztonsági problémák megoldása;
Az Önnel folytatott tranzakciók feldolgozása;
Felhasználóink, alkalmazottaink, más felek, a nyilvánosság tagjai és a Szolgáltatások biztonságának és integritásának védelme;
Marketing célokra;
Elemzések elvégzése és olyan információk kidolgozása, amelyek lehetővé teszik számunkra üzleti tevékenységünk működtetését, védelmét, megalapozott döntések meghozatalát és jelentéstételét;

Megfelelőségi célokból, beleértve jogaink érvényesítését, vagy az alkalmazandó törvények és rendeletek által előírtak szerint, vagy bármely bírósági eljárás vagy kormányzati szerv kérésére; és
Bármely más célból, amelyről értesítjük Önt.
Összesített vagy anonimizált információk: Összesíthetjük vagy anonimizálhatjuk a Személyes adatokat, hogy azok a továbbiakban ne legyenek felhasználhatók az Ön azonosítására. Az összesített vagy anonimizált információkat bármilyen célra felhasználhatjuk, beleértve, de nem kizárólagosan, a Szolgáltatások fejlesztését és funkciók hozzáadását, kutatások elvégzését és más hasonló célokat. Az összesített vagy anonimizált információkat harmadik felekkel is megoszthatjuk, beleértve, de nem kizárólagosan, a hirdetőket, promóciós partnereket, szponzorokat és rendezvényszervezőket. Összesített vagy anonimizált információkat gyűjthetünk a Szolgáltatásokon keresztül, sütiken keresztül és a jelen Adatvédelmi Szabályzatban leírt egyéb módon. Az összesített vagy anonimizált információkat névtelen vagy anonimizált formában tároljuk és használjuk fel, és nem kíséreljük meg az információk újbóli azonosítását, kivéve, ha azt törvény írja elő.
SZEMÉLYES ADATOK KÖZZÉTÉTELE
Személyes adatokat a következő harmadik feleknek vagy a következő körülmények között közölhetünk anélkül, hogy erről további értesítést küldenénk Önnek:
Kapcsolódó vállalkozások: Személyes adatokat közölhetünk kapcsolt vállalkozásainkkal, beleértve leányvállalatainkat is.
Beszállítók és egyéb szolgáltatók: Személyes adatokat közölhetünk olyan beszállítókkal és független vállalkozókkal, akik a nevünkben végeznek szolgáltatásokat, beleértve a Fourthwall, Inc.-t, egy Delaware-i vállalatot, azt a beszállítót, amely segít nekünk weboldalunk és e-kereskedelmi megoldásaink biztosításában. Beszállítóink és független vállalkozóink olyan szolgáltatásokat nyújtanak, mint: adattárolás, elemzés, számlázás, marketing, terméktartalom és -funkciók, ügyfélszolgálat, adattárolás, biztonság, csalásmegelőzés és jogi szolgáltatások.

A mi és mások biztonsága és védelme: Személyes adatokat közölhetünk megfelelő harmadik felekkel, ha jóhiszeműen úgy véljük, hogy ez szükséges vagy helyénvaló a mi vagy más felek jogainak, biztonságának vagy tulajdonának védelme vagy védelme érdekében, beleértve a jelen Adatvédelmi Szabályzat vagy az Ön és közöttünk létrejött bármely más szerződéses megállapodás védelmét vagy érvényesítését.
Jogi követelmények: Személyes adatokat kiadhatunk kormányzati hatóságoknak vagy más harmadik feleknek, ha jóhiszeműen úgy véljük, hogy ez szükséges vagy helyénvaló bármely bűnüldözési, jogi vagy szabályozási eljárásnak való megfeleléshez, például egy parancsra, idézésre, bírósági végzésre vagy más alkalmazandó törvényekre és szabályozásokra való válaszadáshoz.
Üzleti átruházások: Személyes adatokat kiadhatunk partnereknek vagy szolgáltatóiknak bármilyen stratégiai tranzakció, átszervezés, csőd, vagyonfelügyelés vagy a szolgáltatás másik szolgáltatónak történő átadása során, az ilyen tranzakciókhoz kapcsolódó átvilágítási folyamattal összefüggésben.
Hozzájárulás/Az Ön utasítására: Személyes adatokat kiadhatunk nem kapcsolt harmadik feleknek, ha Ön ehhez hozzájárul.

ONLINE ELEMZÉSEK ÉS TESTRESZABOTT HIRDETÉSEK
ONLINE ELEMZÉSEK:
A Szolgáltatások harmadik féltől származó webanalitikai szolgáltatásokat, például a Google Analytics szolgáltatásait is használhatják. Ezek a szolgáltatók a fenti „A Szolgáltatások használatakor automatikusan megadott személyes adatok” című részben leírt technológiát használják a Szolgáltatások Ön általi használatának elemzéséhez, beleértve a harmadik fél webhelyének megjelölését is, ahonnan Ön érkezett. Az ezen technológia által gyűjtött információkat közvetlenül ezek a szolgáltatók megosztják vagy gyűjtik, akik az információkat a Szolgáltatások Ön általi használatának értékelésére használják fel. A Szolgáltatások a Google Analytics szolgáltatást is használják bizonyos, hirdetésekkel kapcsolatos célokra, a következő szakaszban leírtak szerint. Ha meg szeretné akadályozni, hogy a Google Analytics az Ön adatait elemzési célokra használja fel, telepítheti a Google Analytics leiratkozási böngészőbővítményt. SZEMÉLYRE SZABOTT HIRDETÉS:
A Szolgáltatások harmadik féltől származó hirdetési technológiákat is használnak sütik vagy más nyomkövető technológiák elhelyezésére az Ön számítógépén, mobiltelefonján vagy más eszközén, hogy információkat gyűjtsenek a Szolgáltatások Ön általi használatáról annak érdekében, hogy (a) a weboldalainkon és más webhelyeken tett korábbi látogatások alapján tájékoztassa, optimalizálja és megjelenítse a marketingtartalmakat, és (b) jelentést készítsen arról, hogy a marketingtartalom-megjelenítések és az ezekkel a marketingmegjelenítésekkel való interakciók hogyan kapcsolódnak a weboldalaink látogatásaihoz. A Szolgáltatások lehetővé teszik más, független felek (pl. hirdetési hálózatok és hirdetésszerverek, mint például a Google Analytics) számára is, hogy személyre szabott marketinganyagokat jelenítsenek meg Önnek, és hozzáférjenek saját sütijeikhez vagy más nyomkövető technológiáikhoz az Ön számítógépén, mobiltelefonján vagy más, a Szolgáltatások eléréséhez használt eszközén. Azok a felek, amelyek ezeket a technológiákat használják, felajánlhatják Önnek a célzott hirdetésekről való leiratkozás lehetőségét, az alábbiakban leírtak szerint. Személyre szabott hirdetéseket kaphat a számítógépén egy webböngészőn keresztül. A sütik társíthatók azonosítatlan adatokkal, amelyek az Ön által a Szolgáltatásoknak önkéntesen megadott adatokhoz (pl. az Ön e-mail címe) kapcsolódnak vagy azokból származnak, és amelyeket egy szállítónak hash-elt, nem ember által olvasható formában adhatnak ki. Ha további információkat szeretne kapni a személyre szabott böngészőhirdetésekről, és arról, hogyan szabályozhatja általánosságban, hogy a számítógépére személyre szabott marketinganyagokat küldjenek, felkeresheti a Network Advertising Initiative („NAI”) fogyasztói leiratkozási linkjét, a Digital Advertising Alliance („DAA”) fogyasztói leiratkozási linkjét és/vagy az European Interactive Digital Advertising Alliance weboldalát, hogy leiratkozzon a programokban részt vevő vállalatoktól érkező személyre szabott hirdetésekről. Ha le szeretne iratkozni a Google Analytics Display Advertising szolgáltatásairól, vagy személyre szeretné szabni a Google Display Network hirdetéseit, felkeresheti a Google Hirdetésbeállítások oldalt. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben a hirdetési technológia integrálva van a Szolgáltatásokba, akkor is kaphat hirdetési tartalmat, ha leiratkozik a személyre szabott hirdetésekről. Ebben az esetben előfordulhat, hogy a hirdetési tartalom nem az Ön érdeklődési köréhez igazodik. Ezenkívül nem mi irányítjuk a fenti leiratkozási linkeket, és nem vállalunk felelősséget az Ön által ezen mechanizmusok használatával hozott döntésekért, illetve ezeknek a mechanizmusoknak a folyamatos elérhetőségéért vagy pontosságáért. Ha böngészői úgy vannak beállítva, hogy elutasítsák a sütiket, amikor meglátogatja ezeket a leiratkozási oldalakat, vagy később törli a sütiket, másik számítógépet használ, vagy webböngészőt vált, akkor a leiratkozás már nem lesz érvényes. MILYEN JOGAI VANNAK A SZEMÉLYES ADATAINAK KAPCSOLATBAN?
Tartózkodási helyétől függően, és amennyiben az adott joghatóság adatvédelmi törvényei vonatkoznak a jelen Adatvédelmi Szabályzatban leírtak szerint a Személyes Adatok gyűjtésére, bizonyos jogokkal rendelkezhet az általunk gyűjtött Személyes Adatokkal kapcsolatban, beleértve:
A Személyes Adatokhoz való hozzáférés joga;
A Személyes Adatok feldolgozásával kapcsolatos információk megszerzésének joga;
A pontatlan Személyes Adatok helyesbítésének joga;
A Személyes Adatok törlésének joga;
A Személyes Adatok harmadik félnek történő átadásának joga;
A Személyes Adatok feldolgozásának korlátozásának joga;
A Személyes Adatok feldolgozásával szembeni tiltakozás joga; és
A helyi adatvédelmi hatóságnál történő panasztétel joga.
Ezen jogok pontos terjedelme a tartózkodási helyétől és attól függ, hogy az adott joghatóság adatvédelmi törvényei vonatkoznak-e ránk. Ha többet szeretne megtudni jogairól vagy azok gyakorlásáról, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a banner-shop@support.fourthwall.com címen. Kérhetjük, hogy adja meg a személyazonossága megerősítéséhez szükséges információkat, mielőtt válaszolunk a kérésére.

AZ EURÓPAI GAZDASÁGI TÉRSÉG ÉS AZ EGYESÜLT KIRÁLYSÁG LAKÓI
A Banner a jelen Adatvédelmi Szabályzat értelmében általunk kezelt személyes adatok „adatkezelőjének” minősül. Más szóval, mi vagyunk felelősek azért, hogy a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően hogyan gyűjtsük, használjuk fel és hozzuk nyilvánosságra ezeket az adatokat. Egyes joghatóságok, például az Európai Gazdasági Térség és az Egyesült Királyság törvényei előírják az adatkezelők számára, hogy tájékoztassák Önt a Személyes Adatainak felhasználásának vagy nyilvánosságra hozatalának jogalapjairól. Amennyiben ezek a törvények alkalmazandók, a jogalapjaink a következők:
Szerződéses szükségesség: Személyes Adatokat felhasználhatunk vagy nyilvánosságra hozhatunk az Önnel szembeni szerződéses kötelezettségeink teljesítése érdekében. Például Személyes Adatait azért dolgozzuk fel, hogy megfeleljünk az Önnel kötött megállapodásainknak, és hogy teljesítsük az Önnel kötött szerződésekben vállalt kötelezettségeinket.
Az Ön hozzájárulásával: Ahol a törvény előírja, és bizonyos más esetekben, Személyes Adatokat az Ön hozzájárulása alapján használunk fel vagy teszünk közzé. Ön bármikor és ingyenesen visszavonhatja a Személyes Adatainak feldolgozásával kapcsolatban korábban megadott hozzájárulását. A továbbiakban az Ön preferenciáit fogjuk alkalmazni, és ez nem befolyásolja a hozzájárulásának visszavonása előtti adatkezelés jogszerűségét.
Jogos érdekek: Sok esetben a Személyes Adatokat azon az alapon használjuk fel vagy hozzuk nyilvánosságra, hogy az jogos üzleti érdekeinket szolgálja olyan módon, amelyet nem írnak felül az érintett személyek érdekei vagy alapvető jogai és szabadságai, például az ügyfélszolgálat nyújtásával, bizonyos promóciós tevékenységek kínálásával vagy lebonyolításával, üzleti tevékenységünk elemzésével és fejlesztésével, a Szolgáltatások biztonságának garantálásával, a csalás megelőzésével és a jogi problémák kezelésével kapcsolatban.
Jogi megfelelés: Bizonyos módokon fel kell használnunk és nyilvánosságra kell hoznunk a Személyes Adatokat jogi kötelezettségeink teljesítése érdekében, például az adózási és számviteli kötelezettségek teljesítése érdekében.
KALIFORNIA LAKOSAI
A 2018. évi Kaliforniai Fogyasztóvédelmi Törvény, amelyet a 2020. évi Kaliforniai Adatvédelmi Törvény („CCPA”) módosított, előírhatja számunkra, hogy további információkat adjunk meg a kaliforniai lakosoknak. Ez a szakasz csak akkor vonatkozik Önre, ha Ön kaliforniai lakos, és csak annyiban, amennyiben a CCPA követelményei vonatkoznak ránk. Ebben a szakaszban, ahol idézőjelben szereplő kifejezést használunk, az adott kifejezés a CCPA-ban meghatározott jelentéssel bír.
AZ ÁLTALUNK GYŰJTÖTT SZEMÉLYES ADATOK KATEGÓRIÁI:
A jelen Adatvédelmi Szabályzat 1. szakasza leírja az Öntől és Önről gyűjtött információkat, a jelen Adatvédelmi Szabályzat 2. szakasza leírja azokat a célokat, amelyekre ezeket az információkat felhasználjuk, a jelen Adatvédelmi Szabályzat 3. szakasza pedig azt írja le, hogy mikor és kinek adjuk ki ezeket az információkat. A CCPA előírja számunkra, hogy kategóriák szerint soroljuk fel az általunk gyűjtött Személyes Adatokat, a felhasználásuk céljaival és a független felekkel együtt, akikkel azokat közöljük.

Információkategóriák (további információkért lásd a fenti 1. szakaszt) Felhasználási cél Azon további felek kategóriái, akiknek üzleti és működési célokból kiadjuk az információkat (további információkért lásd a fenti 3. szakaszt)
Az azonosítók, például név, e-mail cím és személyes adatok, amelyeket a Kaliforniai Polgári Törvénykönyv 1798.80. szakasza ír le
Szolgáltatások nyújtása;
Kommunikáció Önnel, beleértve a termékeinkkel és Szolgáltatásainkkal kapcsolatos e-mailek küldését, támogatás nyújtását és kérdéseire adott válaszokat;
A Szolgáltatások vagy bármely más általunk nyújtott termék és szolgáltatás elemzése, fejlesztése vagy javítása;
Tranzakciók feldolgozása;
Jogi kötelezettségeink betartása és a törvény által megengedett módon;
Felhasználóink, alkalmazottaink, harmadik felek, a nyilvánosság tagjainak és/vagy Szolgáltatásaink biztonságának és/vagy integritásának védelme;
Elemzések elvégzése és olyan információk kidolgozása, amelyek lehetővé teszik számunkra a működést, a védelmet, a megalapozott döntések meghozatalát és az üzleti tevékenységünkről szóló jelentések készítését;
Csalások megelőzése és feltételeink betartatása; és
Marketing és reklám.
Leányvállalatok és kapcsolt vállalkozások;
Beszállítók és szolgáltatók;
Reklámpartnerek;
Jogi és biztonsági célú szervezetek;
Üzlet vagy eszközök értékesítésére vagy átruházására jogosult szervezetek; és
Mások az Ön hozzájárulásával.

Internetes hálózati és eszköztevékenységi adatok, például az eszköz hardverére (pl. eszköztípus) és szoftverére (pl. operációs rendszer és böngésző típusa) vonatkozó információk, valamint böngészési és használati információk (pl. Szolgáltatásaink látogatásának gyakorisága, a meglátogatott oldalak, a hivatkozó oldalak és a Szolgáltatások Ön által használt verziója) Ugyanazok a célok, amelyekre felhasználhatjuk az azonosítókat (lásd fent)

Leányvállalatok és kapcsolt vállalkozások;

Beszállítók és szolgáltatók;

Reklámpartnerek;

Jogi és biztonsági célú szervezetek;

Üzlet vagy eszközök értékesítésére vagy átruházására jogosult szervezetek; és
Mások az Ön hozzájárulásával.

Pénzügyi információk, például hitelkártya- vagy egyéb fizetési információk, amelyeket fizetésfeldolgozóink a nevünkben tárolnak

A szolgáltatások nyújtása;
Tranzakciók feldolgozása;
Jogi kötelezettségeink betartása és a törvény által megengedett módon;

Felhasználóink, alkalmazottaink, harmadik felek, a nyilvánosság tagjainak és/vagy Szolgáltatásaink biztonságának és/vagy integritásának védelme;
Csalások megelőzése és feltételeink betartatása;

Szolgáltatók fizetésfeldolgozási célokra; és
Jogi és biztonsági célokra.
Kereskedelmi információk, például az Önnel folytatott tranzakciókkal kapcsolatos információk, például a megvásárolt termékek vagy szolgáltatások. Ugyanazok a célok, amelyekre azonosítókat használhatunk (lásd fent).

Leányvállalatok és kapcsolt vállalkozások;

Beszállítók és szolgáltatók;

Reklámpartnerek;

Jogi és biztonsági célokra szolgáló szervezetek;

Üzlet vagy eszközök értékesítésére vagy átruházására szolgáló szervezetek; és
Mások az Ön hozzájárulásával.

Hang- vagy vizuális információk, például amikor felhívja az ügyfélszolgálatot (ha alkalmazható). Ugyanazok a célok, amelyekre azonosítókat használhatunk (lásd fent).

Leányvállalatok és kapcsolt vállalkozások;

Beszállítók és szolgáltatók;

Jogi és biztonsági célokra szolgáló szervezetek;

Üzlet vagy eszközök értékesítésére vagy átruházására szolgáló szervezetek; és
Mások az Ön hozzájárulásával.
Egyéb információk: bármely más, Ön által megadott információ, amely közvetlenül vagy közvetve azonosítja Önt, például az e-mailekben vagy más kommunikációban megadott információk. A felhasználás célja az Ön által megadott további információktól függ. A közzététel az Ön által megadott további információktól függ.

„Különleges személyes adatokat” is gyűjtünk, ahogyan azt a CCPA meghatározza. A „Különleges személyes adatok” következő kategóriáját gyűjtjük: fiókbejelentkezés és jelszó vagy egyéb hitelesítő adatok a Szolgáltatások eléréséhez szükséges fiók létrehozásához.

A fent meghatározott Személyes Adatok kategóriáit a következő forrásokból gyűjtjük: (1) közvetlenül Öntől; (2) a Szolgáltatások használata során; (3) leányvállalatoktól, szállítóktól vagy szolgáltatóktól; és (4) más felektől, például marketingesektől és más felhasználóktól.

PÉNZÜGYI ÖSZTÖNZŐKRŐL SZÓLÓ ÉRTESÍTÉS:
Bizonyos ösztönzőket, például kedvezményeket biztosíthatunk ajánlásokért. Az ösztönzőkre úgy iratkozhat fel, hogy megadja nekünk a kért információkat, vagy a Szolgáltatásokban leírtak szerint. Személyes adatokat gyűjtünk az ösztönzőben leírtak szerint, például az e-mail címét. Az ösztönzőben való részvétele teljesen önkéntes, és Önnek joga van bármikor visszalépni az ilyen ösztönzőtől. Ha úgy dönt, hogy nem kíván részt venni egy ösztönzőben, tartózkodhat a kért intézkedések megtételétől.

A felajánlott konkrét jutalom vagy ösztönző, ha van ilyen, a Szolgáltatásokban lesz elérhető az Ön számára. A jutalom vagy ösztönző pénzbeli értéke a Személyes adatok pénzbeli értékének ésszerű közelítése számunkra az ösztönzőben való részvétellel kapcsolatban. Erre a következtetésre több tényező mérlegelése alapján jutottunk, beleértve a következőket: (1) az ajánlásokból származó bevétel; és (2) az ösztönző program működtetésével kapcsolatos költségeink.
CCPA ÁLTAL FENNÁLLÓ JOGAI:
Ha Ön kaliforniai lakos, akkor amennyiben a CCPA követelményei vonatkoznak a Személyes Adatainak gyűjtésére, a CCPA engedélyezheti Önnek, hogy a következőket kérje tőlünk:
Adjuk meg Önnek az Önről gyűjtött vagy közölt Személyes Adatok kategóriáit; az ilyen információk forrásainak kategóriáit; a személyes adatai gyűjtésének, „eladásának” vagy „megosztásának” üzleti vagy kereskedelmi célját; azon harmadik felek kategóriáit, akiknek közzétesszük vagy „eladjuk”, vagy akikkel „megosztjuk” a személyes adatokat; és az általunk „eladott” személyes adatok kategóriáit.
Biztosítsunk hozzáférést az Önről tárolt bizonyos információkhoz és/vagy azok másolatát.
Töröljünk bizonyos, Önről tárolt információkat.
Javítsuk az Önről tárolt pontatlan személyes adatokat.
Önnek joga van továbbá leiratkozni a személyes adatok „eladásából” és „megosztásából” az alábbiakban leírtak szerint. Joga lehet tájékoztatást kapni az Önnek kínált pénzügyi ösztönzőkről, ha vannak ilyenek. Önnek joga van ahhoz is, hogy ne érje hátrányos megkülönböztetés (a vonatkozó jogszabályokban foglaltak szerint) bizonyos jogainak gyakorlása miatt. Bizonyos információk mentesülhetnek az ilyen kérések alól a vonatkozó jogszabályok értelmében. Bizonyos típusú információkra szükségünk van ahhoz, hogy Szolgáltatásokat nyújthassunk Önnek. Ha az ilyen információk törlését kéri tőlünk, előfordulhat, hogy a továbbiakban nem fogja tudni elérni vagy használni a Szolgáltatásokat.

A CCPA lehetővé teszi Önnek, hogy korlátozza a „különleges személyes adatainak” (a CCPA-ban meghatározottak szerint) felhasználását vagy közzétételét, ha az Ön különleges személyes adatait bizonyos célokra használják fel. Felhívjuk figyelmét, hogy az érzékeny személyes adatokat nem használjuk fel vagy hozzuk nyilvánosságra más célra, mint amelyhez a CCPA értelmében nem tud hozzászólni.
Ha ezen jogok bármelyikét gyakorolni szeretné, kérjük, küldjön nekünk kérést a banner-shop@support.fourthwall.com címre, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi ingyenesen hívható telefonszámon: 1-833-484-9255. A kérés teljesítése előtt igazolnia kell személyazonosságát, és ehhez további információkat kérhetünk Öntől. Kijelölhet egy meghatalmazott képviselőt is, aki az Ön nevében kérést nyújt be. Ehhez írásos felhatalmazást vagy az Ön által aláírt meghatalmazást kell adnia nekünk, hogy a megbízott az Ön nevében járhasson el. Önnek továbbra is közvetlenül velünk kell igazolnia személyazonosságát.

SZEMÉLYES ADATOK „ELADÁSA” ÉS „MEGOSZTÁSA”:
A CCPA bizonyos kötelezettségeket ír elő a személyes adatokat „eladó” vagy „megosztó” vállalkozások számára.
Személyes adatait harmadik feleknek megoszthatjuk elemzési és hirdetési célokból. Információkat szolgáltatunk elemző szolgáltatóknak, hogy jobban megértsük, hogyan használják a felhasználók a Szolgáltatásokat, így fejleszthetjük a Szolgáltatásokat, és új termékeket és szolgáltatásokat hozhatunk létre. Személyes adatokat harmadik fél hirdetési szolgáltatóknak is megoszthatunk célzott hirdetési célokból, hogy relevánsabb és személyre szabottabb hirdetéseket jeleníthessünk meg szolgáltatásainkkal kapcsolatban. A CCPA értelmében a személyes adatok ezen harmadik feleknek történő közlése személyes adatok „eladásának” vagy a személyes adatok „keresztkontextusú viselkedésalapú hirdetés” céljából történő „megosztásának” minősülhet.

Az alábbi táblázat felsorolja az elmúlt 12 hónapban eladott vagy megosztott személyes adatok kategóriáit, valamint azon harmadik felek kategóriáit, akiknek eladtuk vagy megosztottuk az ilyen személyes adatokat.
Személyes adatok kategóriája Harmadik felek kategóriái, akiknek „eladtuk” ezt a PI-t Harmadik felek kategóriái, akikkel „megosztottuk” ezt a PI-t
Azonosítók Reklámpartnerek; elemző szolgáltatók Reklámpartnerek
Kereskedelmi információk Reklámpartnerek; elemző szolgáltatók Reklámpartnerek
Internethálózati és eszköztevékenységi adatok Reklámpartnerek; elemző szolgáltatók Reklámpartnerek
Ha nem szeretné, hogy személyes adatait olyan célokra hozzuk nyilvánosságra, amelyek „értékesítésnek” vagy „megosztásnak” tekinthetők, kérjük, küldje el kérését e-mailben a banner-shop@support.fourthwall.com címre.
Visszajelzés küldése
Maximális karakterszám: 5 000. További fordításért használja a nyilakat.

GYERMEKEK ADATVÉDELME
Tudatosan nem gyűjtünk, nem tárolunk és nem használunk fel 13 év alatti gyermekek személyes adatait, és Szolgáltatásaink egyetlen része sem irányul gyermekekre. Ha megtudja, hogy egy gyermek a jelen Adatvédelmi Szabályzat megsértésével adott meg nekünk személyes adatokat, akkor értesítsen minket a banner-shop@support.fourthwall.com címen.
BIZTONSÁG
Személyes adatait fizikai és elektronikus biztonsági intézkedésekkel védjük, amelyek célja az általunk kezelt személyes adatok biztonságának javítása. Mivel azonban a személyes adatok elektronikus továbbítása vagy tárolása nem lehet teljesen biztonságos, nem tudunk garanciát vállalni személyes adatainak biztonságára vagy védelmére.
TÁROLÁS
Személyes adatait a feldolgozásuk céljához szükséges ideig őrizzük meg. A személyes adatok megőrzésének időtartama a gyűjtés és felhasználás céljától, valamint az Ön választásaitól függ, amely időszak lejárta után törölhetjük és/vagy összesíthetjük azokat. A személyes adatokat szükség esetén megőrizhetjük és felhasználhatjuk jogi kötelezettségeink teljesítése, viták rendezése és megállapodásaink betartatása érdekében is. HOZZÁJÁRULÁS AZ ÁTVITTELHEZ
Személyes adatokat tárolhatunk és dolgozhatunk fel az Egyesült Államokban és az Egyesült Államokon kívüli más országokban, amelyek adatvédelmi törvényei eltérhetnek az Ön országának törvényeitől. A Szolgáltatások használatával vagy bármilyen információ megadásával Ön hozzájárul az ilyen információk gyűjtéséhez, feldolgozásához, karbantartásához és továbbításához az Egyesült Államokban és más olyan országokban, amelyek adatvédelmi törvényei nem feltétlenül olyan átfogóak, mint az Ön lakóhelye és/vagy állampolgársága szerinti ország törvényei, vagy nem egyenértékűek azokkal.
HARMADIK FÉL ÁLTAL ÁLTAL ÁLLÓ LINKEK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK
A Szolgáltatások tartalmazhatnak olyan más weboldalakra, termékekre vagy szolgáltatásokra mutató linkeket, amelyeket nem mi birtokolunk vagy üzemeltetünk. Nem vállalunk felelősséget ezen harmadik felek adatvédelmi gyakorlatáért. Felhívjuk figyelmét, hogy ez az Adatvédelmi Szabályzat nem vonatkozik az Ön ezen harmadik féltől származó szolgáltatásokon végzett tevékenységeire, illetve az Ön által ezen harmadik feleknek nyilvánosságra hozott Személyes Adatokra. Javasoljuk, hogy olvassa el az adatvédelmi szabályzatukat, mielőtt bármilyen személyes információt megadna nekik.
AZ ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT VÁLTOZÁSAI
Ezt az Adatvédelmi Szabályzatot módosíthatjuk a jogszabályok, az adatkezelési gyakorlatunk vagy a Szolgáltatások funkcióinak változásai miatt. Az Adatvédelmi Szabályzat legutóbbi frissítésének dátumát az Adatvédelmi Szabályzat elején feltüntetjük. A Szolgáltatások további használatával Ön megerősíti, hogy elolvasta és megértette az Adatvédelmi Szabályzat legújabb verzióját.
KAPCSOLAT
Ha kérdése van az Adatvédelmi Szabályzattal kapcsolatban, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a banner-shop@support.fourthwall.com címen.

Last Updated: Aug 5, 2024

This privacy policy (this “Privacy Policy”) describes the practices of Banner (“Banner,” “we,” “our,” and “us”) with respect to the Personal Information we collect from or about you when you use our websites or services (collectively, the “Services”).

What information do we collect?

Personal information you provide:

We collect certain Personal Information you provide to us through:

  • Your access or use of the Services;
  • Your electronic communications with us, such as when you inquire about the Services, including in regard to the merchandise and other products available through our website;
  • Your subscription to our newsletters or updates;
  • Your registration for membership offerings available through the Services; and
  • Your offline communications with us, such as in-person communications.

The Personal Information we collect when you provide it directly to us may include, but is not limited to, the following types of information:

  • Account Information: When you create an account with us, we will collect information associated with your account, including, to the extent applicable, your name, contact information, account credentials, payment card information, and transaction history.
  • Purchase/Registration Information: When you make a purchase or attempt to make a purchase using the Services, we collect your name, email address, shipping address, and phone number.
  • Financial Information: When you make a purchase using the Services, the vendors we use to process your payment may collect the payment information you are required to provide when making such purchase, as well as certain government identifier information for fraud purposes and other purposes permissible under applicable law.
  • Transaction Information: When you make a purchase using the Services, we collect information about the transaction, such as the purchase amount, product purchased, and date of purchase.
  • Communications: When you communicate with us, we collect your name, contact information, and the content of your any messages you send us.

You are not required to provide any information to us, but some features of the Services may not be accessible to you unless you provide certain information.

Personal information you automatically provide when you use the Services:

We or certain of our vendors may collect the following Personal Information that you automatically provide when you use or interact with the Services:

  • Log Data: We may collect information that your browser or device automatically sends us when you interact with the Services, such as your IP address, your browser type and settings, and the date and time of your interaction with the Services. Certain of our vendors may collect this information on our behalf.
  • Usage Data: We may collect information about the way you use the Services, such as the frequency of your use, the types of content that you view or engage with, the actions you take, and ways in which you navigate the Services. Certain of our vendors may collect this information on our behalf.
  • Device Information: We may collect information about the device you use to interact with the Services, such as the name of the device, the device’s unique identifiers (e.g., IDFA or Android ID), and its operating system. Certain of our vendors may collect this information on our behalf.
  • Location Information: We may collect information about your general location that we infer from your IP address. Certain of our vendors may collect this information on our behalf.
  • Cookies, other Tracking Technologies and Analytics: We and those of our vendors that provide us online analytics products may use cookies, clear GIFs, pixel tags, and other tracking technologies to collect information about your interactions with the Services and about the computers and devices (including mobile devices) you use to access the Services. These technologies help us understand user behavior, personalize preferences, perform research and analytics, and improve the Services. With these technologies, for example, we or our vendors may be able to tailor the Services to your needs, save your password in password-protected areas, track the pages you visit, help us manage content, and compile statistics about usage of the Services. We or our vendors also may use certain of these technologies in emails we send to you and other users to help us track email response rates, identify when our emails are viewed, and track whether our emails are forwarded.

You can choose to accept or decline cookies. Most web browsers automatically accept cookies, but your browser may allow you to modify your browser settings to decline cookies if you prefer. If you disable cookies, you may be prevented from taking full advantage of the Services, because the Services may not function properly. You can manage your consent for this website here.

Personal information we receive from third parties:

We may also collect Personal Information when it is provided to us by the vendors we use in connection with providing you the Services. We may combine the Personal Information you provide us, either directly or automatically, when you use or interact with the Services, with the Personal Information we obtain from such third parties.

How do we use Personal Information?

We use Personal Information for the following purposes:

  • To provide, maintain, improve, and enhance the Services;
  • To communicate with you, provide you with updates and other information related to the Services, provide information that you request, respond to comments and questions, and otherwise provide support;
  • To understand and analyze how you use the Services and to develop new products, services, and features;
  • To investigate and prevent fraud, and respond to trust and safety issues that may arise;
  • To process transactions with you;
  • To protect the safety and integrity of our users, employees, other parties, members of the public, and the Services;
  • For marketing purposes;
  • To conduct analysis and develop insights that enable us to operate, protect, make informed decisions, and report on our business;
  • For compliance purposes, including enforcing our legal rights, or as may be required by applicable laws and regulations or requested by any judicial process or governmental agency; and
  • For any other purpose for which we provide notice to you.

Aggregated or De-Identified Information: We may aggregate or de-identify Personal Information so that it can no longer be used to identify you. We may use aggregated or de-identified information for any purpose, including, without limitation, to improve and add features to the Services, to conduct research and for other similar purposes. We may also share aggregated or de-identified information with third parties, including without limitation, advertisers, promotional partners, sponsors and event promoters. We may collect aggregated or de-identified information through the Services, through cookies, and through other means described in this Privacy Policy. We will maintain and use aggregated or de-identified information in anonymous or de-identified form, and we will not attempt to reidentify the information, unless required by law.

Disclosure of Personal Information

We may disclose Personal Information to the following third parties or in the following circumstances without providing further notice to you:

  • Affiliates: We may disclose Person Information to our affiliated entities, including our subsidiaries.
  • Vendors and other Service Providers: We may disclose Person Information to vendors and independent contractors who perform services on our behalf, including Fourthwall, Inc., a Delaware corporation, the vendor that assists us in providing our website and ecommerce solutions to you. Our vendors and independent contractors provide such services as: data storage, analytics, billing, marketing, product content and features, customer service, data storage, security, fraud prevention, and legal services.
  • Safety and Protection of Us and Others: We may disclose Person Information to appropriate third parties if we believe in good faith that doing so is necessary or appropriate to protect or defend the rights, safety, or property of us or other parties, including to defend or enforce this Privacy Policy or any other contractual arrangement between you and us.
  • Legal Requirements: We may disclose Person Information to government authorities or other third parties if we believe in good faith that doing so is necessary or appropriate to comply with any law enforcement, legal, or regulatory process, such as to respond to a warrant, subpoena, court order, or other applicable laws and regulations.
  • Business Transfers: We may disclose Person Information to counterparties or their service providers in any strategic transaction, reorganization, bankruptcy, receivership, or transition of service to another provider in connection with the diligence process for any such transaction.
  • Consent/At Your Direction: We may disclose Personal Information to nonaffiliated third parties if you give us consent to do so.

Online Analytics and Tailored Advertising

Online Analytics:

The Services may use third-party web analytics services, such as those of Google Analytics. These vendors use the sort of technology described in the “Personal information you automatically provide when you use the Services” section above to help us analyze how you use the Services, including by noting the third-party website from which you arrive. The information collected by this technology will be disclosed to or collected directly by these vendors, who use the information to evaluate your use of the Services. The Services also uses Google Analytics for certain purposes related to advertising, as described in the following section. To prevent Google Analytics from using your information for analytics, you may install the Google Analytics Opt-Out Browser Add-on.

Tailored Advertising:

The Services also makes use of third-party advertising technologies to place cookies or other tracking technologies on your computer, mobile phone, or other device to collect information about your use of the Services in order to (a) inform, optimize, and serve marketing content based on past visits to our websites and other sites and (b) report how marketing content impressions and interactions with these marketing impressions are related to visits to our websites. The Services also allows other unaffiliated parties (e.g., ad networks and ad servers such as Google Analytics) to serve tailored marketing to you and to access their own cookies or other tracking technologies on your computer, mobile phone, or other device you use to access the Services. Those parties that use these technologies may offer you a way to opt out of targeted advertising, as described below. You may receive tailored advertising on your computer through a web browser. Cookies may be associated with de-identified data linked to or derived from data you voluntarily have submitted to the Services (e.g., your email address) that may be disclosed to a vendor in hashed, non-human-readable form.

If you are interested in more information about tailored browser advertising and how you can generally control cookies from being put on your computer to deliver tailored marketing, you may visit the Network Advertising Initiative’s (“NAI”) Consumer Opt-Out Link, the Digital Advertising Alliance’s (“DAA”) Consumer Opt-Out Link, and/or the European Interactive Digital Advertising Alliance to opt-out of receiving tailored advertising from companies that participate in those programs. To opt out of Google Analytics for Display Advertising or customize Google Display Network ads, you can visit the Google Ads Settings page. Please note that to the extent advertising technology is integrated into the Services, you may still receive advertising content even if you opt out of tailored advertising. In that case, the advertising content may not be tailored to your interests. Also, we do not control any of the above opt-out links and are not responsible for any choices you make using these mechanisms or the continued availability or accuracy of these mechanisms. If your browsers are configured to reject cookies when you visit these opt-out pages, or you subsequently erase your cookies, use a different computer or change web browsers, your opt-out may no longer be effective.

What are your rights with respect to your Personal Information?

Depending on your location, and to the extent the applicable data privacy laws of that jurisdiction apply to our collection of Personal Information as described in this Privacy Policy, you may have certain rights regarding with respect to the Personal Information we collect, including:

  • The right to access your Personal Information;
  • The right to receive information about how we process your Personal Information;
  • The right to correct inaccurate Personal Information;
  • The right to delete Personal Information;
  • The right to transfer your Personal Information to a third party;
  • The right to restrict how we process your Personal Information;
  • The right to object to how we process your Personal Information; and
  • The right to lodge a complaint with your local data protection authority.

The exact scope of these rights depends on your location, and whether we are subject to the applicable data privacy laws of such jurisdiction. To learn more about your rights or to exercise them, please contact us at contact@support.baner.hu. We may request you provide us with information necessary to confirm your identity before responding to your request.

Residents of the European Economic Area and United Kingdom

Banner is considered the “data controller” of the personal data we handle under this Privacy Policy. In other words, we are responsible for deciding how to collect, use and disclose this data, subject to applicable law. The laws of some jurisdictions such as the laws of the European Economic Area and the United Kingdom require data controllers to tell you about the legal grounds they rely on for using or disclosing of your Personal Information. To the extent those laws apply, our legal grounds are as follows:

  • Contractual Necessity: We may use or disclose Personal Information to honor our contractual commitments to you. For example, we will process your Personal Information to comply with our agreements with you, and to honor our commitments in any contracts that we have with you.
  • With Your Consent: Where required by law, and in some other cases, we use or disclose Personal Information on the basis of your consent. You may withdraw any consent you previously provided to us regarding the processing of your Personal Information, at any time and free of charge. We will apply your preferences going forward and this will not affect the lawfulness of the processing that occurred before you withdrew your consent.
  • Legitimate Interests: In many cases, we use or disclose Personal Information on the grounds that it furthers our legitimate business interests in ways that are not overridden by the interests or fundamental rights and freedoms of the affected individuals, such as in connection with providing customer service, offering or providing certain promotional activities, analyzing and improving our business, providing security for the Services, preventing fraud, and managing legal issues.
  • Legal Compliance: We need to use and disclose Personal Information in certain ways to comply with our legal obligations, such as to comply with tax and accounting obligations.

Residents of California

The California Consumer Privacy Act of 2018, as amended by the California Privacy Rights Act of 2020 (“CCPA”) may require us to provide additional information to California residents. This section only applies to you if you are a California resident, and only to the extent we are subject to the requirements of the CCPA. In this section, where we use a term in “quotes,” that term shall have the meaning ascribed to it in the CCPA.

Categories of Personal Information we collect:

Section 1 of this Privacy Policy describes the information we collect from and about you, Section 2 of this Privacy Policy describes the purposes for which we use such information, and Section 3 of this Privacy Policy describes when and to whom we disclose such information. The CCPA requires us to list the Personal Information we collect by category along with the purposes of its use and the unaffiliated parties to which it is disclosed.

Categories of information (see Section 1 above for more information) Purpose of use Categories of other parties to whom we disclose the information for business and operational purposes (see Section 3 above for more information)
Identifiers such as name, email address, and personal information described in California Civil Code Section 1798.80
  • Provide the Services;
  • Communicate with you, including to send you emails about our products and Services, provide support, and respond to your questions;
  • Analyze, develop, or improve the Services or any other products and services we provide;
  • Process transactions;
  • Comply with our legal obligations and as permitted by law;
  • Protect the safety and/or integrity of our users, employees, third parties, members of the public, and/or our Services;
  • Conduct analysis and develop insights that enable us to operate, protect, make informed decisions and report on our business;
  • Prevent fraud and enforce our terms; and
  • Marketing and advertising.
  • Affiliates and subsidiaries;
  • Vendors and service providers;
  • Advertising partners;
  • Entities for legal and security purposes;
  • Entities for sales or transfer of business or assets; and
  • Others with your consent.
Internet network and device activity data such as information about your device hardware (e.g., device type) and software (e.g., operating system and browser type) and browsing and usage information (e.g., how often you visit our Services, the pages you visit, referring pages, and the version of the Services you’re using) All the same purposes for which we may use Identifiers (see above)
  • Affiliates and subsidiaries;
  • Vendors and service providers;
  • Advertising partners;
  • Entities for legal and security purposes;
  • Entities for sales or transfer of business or assets; and
  • Others with your consent.
Financial information such as credit card or other payment information stored by our payment processors on our behalf
  • Provide the Services;
  • Process transactions;
  • Comply with our legal obligations and as permitted by law;
  • Protect the safety and/or integrity of our users, employees, third parties, members of the public, and/or our Services;
  • Prevent fraud and enforce our terms;
  • Service providers for payment processing purposes; and
  • Entities for legal and security purposes.
Commercial information such as information about your transactions with us, for example, products or services you have purchased All the same purposes for which we may use Identifiers (see above)
  • Affiliates and subsidiaries;
  • Vendors and service providers;
  • Advertising partners;
  • Entities for legal and security purposes;
  • Entities for sales or transfer of business or assets; and
  • Others with your consent.
Audio or visual information such as when you call customer support (if applicable) All the same purposes for which we may use Identifiers (see above)
  • Affiliates and subsidiaries;
  • Vendors and service providers;
  • Entities for legal and security purposes;
  • Entities for sales or transfer of business or assets; and
  • Others with your consent.
Other information any other information you provide to us that directly or indirectly identifies you, such as information you include in emails or other communications to us Purposes of use will depend on the additional information you provide. Disclosure will depend on the additional information you provide.

We also collect “sensitive personal information,” as that term is defined in the CCPA. We collect the following category of “sensitive personal information”: account log-in and password or other credentials in connection with creating your account to access the Services.

We collect the categories of Personal Information identified above from the following sources: (1) directly from you; (2) through your use of the Services; (3) from affiliates or vendors or service providers; and (4) from other parties such as marketers and other users.

Notice of financial incentives:

We may provide certain incentives, such as discounts for referrals. You can opt into the incentives by providing us with the information requested or as otherwise described in the Services. We collect Personal Information as described in the incentive, such as your email address. Your participation in any incentive is completely voluntary, and you have a right to withdraw from such incentive at any time. If you decide you don’t want to participate in an incentive, you can refrain from taking the requested actions.

The specific reward or incentive offered, if any, will be made available to you on the Services. The monetary value of the reward or incentive is a reasonable approximation of the monetary value of the Personal Information to us in connection with participating in the incentive. We arrived at this conclusion based on consideration of multiple factors, including the following: (1) the revenue we generate from referrals; and (2) the expenses we incur in operating the incentive program.

Your CCPA rights:

If you are a California resident, then to the extent the requirements of the CCPA apply to our collection of your Personal Information, the CCPA may permit you to request that we:

  • Provide you the categories of Personal Information we have collected or disclosed about you; the categories of sources of such information; the business or commercial purpose for collecting, “selling,” or “sharing” your personal information; the categories of third parties to whom we disclose or “sell,” or with whom we “share,” personal information; and the categories of personal information we “sell.”
  • Provide access to and/or a copy of certain information we hold about you.
  • Delete certain information we have about you.
  • Correct inaccurate personal information that we maintain about you.

You also have the right to opt out of “sales” and “sharing” of personal information, as described below. You may have the right to receive information about the financial incentives that we offer to you, if any. You also have the right to not be discriminated against (as provided for in applicable law) for exercising certain of your rights. Certain information may be exempt from such requests under applicable law. We need certain types of information so that we can provide the Services to you. If you ask us to delete such information, you may no longer be able to access or use the Services.

The CCPA also allows you to limit the use or disclosure of your “sensitive personal information” (as defined in the CCPA) if your sensitive personal information is used for certain purposes. Please note that we do not use or disclose sensitive personal information other than for purposes for which you cannot opt out under the CCPA.

If would like to exercise any of these rights, please submit a request to us at contact@support.baner.hu or contact us at this toll-free number: 1-833-484-9255. You will be required to verify your identity before we fulfill your request, and we may request additional information from you in order to do this. You can also designate an authorized agent to make a request on your behalf. To do so, you must provide us with written authorization or a power of attorney, signed by you, for the agent to act on your behalf. You will still need to verify your identity directly with us.

“Sale” and “sharing” of personal information:

The CCPA sets forth certain obligations for businesses that “sell” or “share” personal information.

We may disclose your personal information to third parties for purposes of analytics and advertising. We provide information to analytics providers to better understand how users use the Services so we can improve the Services and create new products and services. We may also provide personal information to third-party advertising providers for targeted advertising purposes, so we can provide you with more relevant and tailored ads regarding our services. Under the CCPA, disclosing personal information to these third parties may be considered a “sale” of personal information or the “sharing” of personal information for purposes of “cross-context behavioral advertising.”

The following chart lists the categories of personal information we have sold or shared over the last 12 months, and the categories of third parties to whom we have sold or shared such personal information.

Category of personal information Categories of Third Parties to Which we Have “Sold” this PI Categories of Third Parties to Which we Have “Shared” this PI
Identifiers Advertising partners; analytics providers Advertising partners
Commercial information Advertising partners; analytics providers Advertising partners
Internet network and device activity data Advertising partners; analytics providers Advertising partners

To opt out of our disclosure of your personal information for purposes that could be considered “sales” or “sharing,” please send the request via email to contact@support.baner.hu.

Please note that we also respond to and abide by opt-out preference signals sent through the Global Privacy Control. Any opt out preferences you have exercised through these methods will only apply to the specific device/browser on which you made them. For more information on how to use the Global Privacy Control, see www.globalprivacycontrol.org.

We do not knowingly “sell” or “share” the personal information of children under 16.

Retention of your personal information

Please see Section 9 below for our data retention practices.

Do Not Track

We do not respond to browser-initiated Do Not Track signals, as the Internet industry is currently still working on Do Not Track standards, implementations, and solutions. Please note that Do Not Track is a different privacy mechanism than the Global Privacy Control browser choice referenced above.

Shine the Light

Under California’s “Shine the Light” law, California residents may request certain information regarding our disclosure of your information to third parties for their direct marketing purposes. We do not disclose your information to third parties for their direct marketing purposes.

Children’s Privacy

We do not knowingly collect, maintain, or use Personal Information of children under 13 years of age, and no part of our Services are directed to children. If you learn that a child has provided us with Personal Information in violation of this Privacy Policy, then you may alert us at contact@support.baner.hu.

Security

We protect your personal information by using physical and electronic safeguards designed to improve the security of the personal information we maintain. However, as no electronic transmission or storage of personal information can be entirely secure, we can make no guarantees as to the security or privacy of your personal information.

Retention

We keep your Personal Information for the time necessary for the purposes for which it is processed. The length of time for which we retain Personal Information depends on the purposes for which we collected and use it and your choices, after which time we may delete and/or aggregate it. We may also retain and use Personal Information as necessary to comply with our legal obligations, resolve disputes, and enforce our agreements.

Consent to Transfer

We may store and process Personal Information in the United States and other countries outside the United States which may have data protection laws that differ from the laws of your country. By using the Services, or providing us with any information, you consent to the collection, processing, maintenance, and transfer of such information in and to the United States and other applicable countries in which the privacy laws may not be as comprehensive as, or equivalent to, those in the country where you reside and/or are a citizen.

Third-Party Links and Services

The Services may contain links to other websites, products, or services that we do not own or operate. We are not responsible for the privacy practices of these third parties. Please be aware that this Privacy Policy does not apply to your activities on these third-party services or to any Personal Information you disclose to these third parties. We encourage you to read their privacy policies before providing any personal information to them.

Changes to this Privacy Policy

We may change this Privacy Policy to reflect changes in the law, our information practices or the features of the Services. We will indicate the date of the most recent update to the Privacy Policy at the beginning of the Privacy Policy. By continuing to use the Services, you are confirming that you have read and understood the latest version of this Privacy Policy.

Contact Us

If you have questions about this Privacy Policy, please contact us at contact@support.baner.hu.